Podstawy badań marketingowych (POW) – materiały dydaktyczne

Dziekuję za cierpliwość! Materiały z wykładu (POW) dla kierunku Ekonomia (studia I stopnia) z przedmiotu Podstawy badań marketingowych (wersja 2018) znajdziecie Państwo  osadzone poniżej.

W materiałach znajduje się kilka fragmentów, o których nie mówiliśmy na wykładzie, np. o badaniach promocji – proszę się z nimi zapoznać samodzielnie. Przypominam, że prezentacja nie jest jedynym wymaganym żródłem wiedzy, sugeruję zapoznanie się ze stosownymi podręcznikami.

W szczególności tematyka tworzenia narzędzi badawczych, w tym konstrukcji skal pomiarowych – omawiana na ćwiczeniach – będzie obecna na zaliczeniu.

Egzamin jest pisemny, proszę przynieść ze sobą legitymację studencką i ołówek. Inne rzeczy są zbędne i niedozwolone, no może poza chusteczkami dla alergików i nie tylko 😉

Nie potrzebujemy niespodzianek:

P_20170220_091055_vHDR_Auto

W szczególności nie wolno używać w trakcie egzaminu długopisów i piór, smartfonów, zegarków (każdych) i innych urządzeń elektronicznych, pod rygorem unieważnienia egzaminu.

Życząc miłej nauki,
Radosław Mącik

Reklama

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s