Metody badań rynku TSL – uaktualnione materiały dydaktyczne (2018)

Poniżej znajdziecie Państwo uaktualnioną wersję materiałów dydaktycznych z Metod badań rynku TSL. Proszę nie traktować prezentacji jako jedynego materiału do egzaminu – materiały są jedynie przewodnikiem do studiowania, a nie całością wymaganej wiedzy.

Studentów studiów niestacjonarnych nie obowiązują szczegóły związane z doborem próby – część 4 materiałów, a jedynie znajomość metod doboru próby do badań i czynników, które wpływają na liczebność próby w konkretnej sytuacji.

Przypominam organizacyjne zasady uczestnictwa w egzaminie:

  1. Do egzaminu podchodzą osoby posiadajace zaliczenie (ocenę z ćwiczeń wpisaną do protokołu w systemie USOS).
  2. Tożsamość zdającego jest weryfikowana na podstawie ważnej legitymacji studenckiej.
  3. Odzież wierzchnią należy pozostawić w szatni.
  4. Wchodząc na salę pozostawiamy wszystkie rzeczy w wyznaczonym miejscu.
  5. Na wyznaczone miejsce można ze sobą wziąć jedynie DREWNIANY OŁÓWEK.
  6. Nie używamy długopisów, piór, kalkulatorów i innych przedmiotów.
  7. Zegarki i telefony komórkowe należy pozostawić przy wejściu na salę. Czas będzie wyświetlany za pomocą projektora.
  8. Każdy ze zdających otrzyma właściwy arkusz egzaminacyjny. Nie stosujemy brudnopisów.
  9. Egzamin trwa 45 minut.

Wyniki egzaminu zostaną udostępnione w systemie USOS w ciągu 7 dni od egzaminu.

Jesli koś jeszcze nie wziął udziału w badaniu ankietowym mojego doktoranta mgra Usamy Daya, jest to ostatnia szansa na tę aktywność. Udokumentowany w sposób opisany w kwestionariuszu udział w badaniu pozwala uzyskać Państwu niewielką liczbę punktów za aktywność, które mogą poprawić nieco ocenę końcową.

Życzę powodzenia na egzaminie,
Radosław Mącik

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Połączenie z %s